verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

mellandagsresa till lule

Publicerad 2008-12-29 23:35:07 i Allmänt,

Vaknade 1 timma försent,
Det kändes lite klent.
Anto, David och Marika hade redan farit,
Medan jag i mina djupaste drömmar varit.

Fick Iallafall ride med Mia till stan,
Var framme i lule halv 3 ta me fan.
1 ½ timma innan affärerna skulle stänga,
Vi han i allafall springa en liten länga.

Köpte svarta byxor, en tröja och 2 par skor.
Dock inga skor till mig för min fot är för stor.
El Giganto blev våran slutstation,
Namnet kan vara en pinsam situation. 

Nej, nu ljög jag för dig din skit,
Coop var den sista anhalten för Pajalas elit.
Gå på toa på coop kan vara en risk,
Offentlig toa och i hallen luktade det fisk!

Max på coop fick Våra magar mätta,
Just då kändes det som det enda rätta!
En rolig dag med egna sånger,
asgarv ett X antal gånger!

På shell i töre fick jag ett ryck,
Köpte 2 kuddar med älgtryck.
Nu ska jag sova så jag måste gå.
Hej då!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela