verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

bowling och bitterhet

Publicerad 2009-02-01 14:33:32 i Allmänt,

Vi hade bokat bowling klockan tolv,
Vi bytte skor pga att det är så halt golv.
Jag hade tänkt alla andra klå,
Lilla Samuel satt och hejade på.

Det började bra och på 3:e gången blev det strike för mig,
Skulle varit bra om turen hade hållt i sig.
I en timma höll vi på och spela,
Vi var 4 st som på en bana dela.

Blowling är nog bland det roligaste jag vet,
Synd bara att dom andra ifrån mig i poängen smet.
Min tur jag åt någon annan mist,
Jag blev oturligt  nog sist!

Felicia har blivit lite bortskämd under dessa dagar,
Att jag börjat dra in på festen är ingen som henne behagar.
Sur och tvär är hon när hon inte får vad hon vill.
Hon skulle vilja ha allt och lite till.

Jag sa att man får ingenting om man är sur,
Hon lyssnar inte på mig utan har byggt runt sig en mur.
Imorgon blir det att börja köra hemåt med syrrans nyinköpta bil,
Köra hem själv med felicia 80 mil.

Kommentarer

Postat av: Jahavetti

Publicerad 2009-02-01 23:57:27

Hej du var med på finska tv idag.





- Jahavetti -

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela