verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

En lite oväntad tripp!

Publicerad 2009-01-30 15:31:29 i Allmänt,

Igår fick jag ett ryck som var rätt så "litet"
Åkte med bussen till Luleå vilket var rätt så slitet.
Jag och Felicia var rikitgt nödiga men var tvugna att på kisseriet sätta en propp,
För på bussens toalett var det nämligen stopp.

På Luleå bussstation luktade toan väldigt illa,
Den var ofräch och äcklig och man ville inte ens riktigt i handtaget pilla.
Min käre kusin Linda kom och hämtade oss men det var Filip som körde,
Dom sedan oss till Boden förde.

I Boden fick vi vänta på tåget i en halv timma,
Felicias ögon av förväntan glimma,
Vi skulle vara framme 04.09 i Bräcke,
Synd att vi inte tog liggvagn så vi kunde ligga under täcke.

Resan gick bra trots att det inte blev så mycket att sova,
Det var skönt att åka bil med Maja från Bräcke vill jag lova!
Trött i ögat efter att inte ha sovit mången blund.
Äntligen framme i Östersund!

Efter att jag slumrat till några timmar så åkte vi och handlade mat,
Nu sitter jag här mätt i magen och känner mig lat.
Jag tänkte som så,
Att det är lika bra att vara sjuk här än att bara hemma gå.

En stor Grattiskram på 20 års dagen från min till din famn,
Till Dejv, Prästens pojke och Judo nörden är några av hans namn.
Nu ska jag på Tv titta,
Och på arslet mitt sitta.

Kommentarer

Postat av: Dejv judonörd prästensson!

Publicerad 2009-01-30 15:37:53

JAG ÄÄÄÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela