verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

igår.. PLÅGA!!

Publicerad 2009-01-13 13:30:36 i Allmänt,

När jag skulle åka hem från jobbet igår,
Jag över en timma vänta får.
En timmerbil står och lastar virke i sina fack,
Jag säger bara en sak "TACK"!

Han hade parkerat timmerbilen mitt på vägen,
Sånt händer bara mig i såna här lägen.
Vi kunde inte slinka förbi med våran bil,
För Käymäjärvivägen är bara som en fil.
---------------------------------------------------------------

Var trött igår och var tvungen att tänka på refrängen,
Vilket jävla sendrag jag fick när jag låg i sängen!
Inne i låret på två ställen,
Trodde jag skulle dö den kvällen.

Att ha benet rakt tålde inte det ena sendraget,
Och när jag böjde på benet så tog det andra sendraget övertaget.
Detta var en skoningslös plåga!
Värre än såhär har jag nog inte fått skåda.

Till råga på allt så har jag haft problem med mitt högra öra,
Men igår kväll täpptes den igen och jag kunde inte alls höra.
Värken var olidlig den med,
Igår var kvällen som Verro led!




 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-20 05:57:58

Hej hopp snopp håll alltid humöret på topp! Se även jag kan rimma, men det kanske tar en timma?! Så vad gör min älskade vän, kanske du drar en sväng? Kanske upp till kalla Kiruna och hälsar på? eller är det kag som måste gå? nej nej inte ända till din by, då kanske jag hamnar i dyn...haha nej skämt och sido...det är verkligen inte min grej att rimma. hör av dig vännen!saknar dig som fan! KRAM/Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela