verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Kap

Publicerad 2009-01-30 20:44:15 i Allmänt,

Var och checkade in en affär idag,
Hittade 2 livförsäkringar i snyggaste lag.
En silver/svart hjälm till mig och Felicia fick en rosa/vit,
Två tredjedelar billigare än i Pajala GOD DAMN IT!

Två nöjda affärsbesökare gick därifrån,
Det kändes nästan som vi gjort ett rån.
Nu är bara det största problemet kvar,
Hur fan vi Hjälmarna hem tar!

Nu sitter jag och tittar på Lets dance och latar,
Dippar gurka och blomkål och småpratar,
Fryser om mina fötter,
Sitter och knaprar på nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela