verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

shopping

Publicerad 2009-01-31 17:11:19 i Allmänt,

Idag efter att ha vaknat, duschat och ätit klart,
Då var det dags för shopping på stan snart.
Vi var runt på en och annan butik,
Nu kan jag säga att jag inte längre är rik.

Lite skumt är det att jag knappt något av köpen minns,
Dom ligger väl i påsar som runt här i lägenheten finns.
En sak är iallafall är en byxa och en tröja.
Till den sötaste lillgrabben i blöja.

Just nu sitter jag och retas lite med en tjej,
Hon sa HÅLL NÄBBEN åt mig.
Pizza framför min näsa som hon sitter och smaskar på,
Jag väntar på GI lasagne som jag äta ska få.

Efter maten ska vi titta på en film som vi hyrt,
5 filmer i 7 dagar för 99 kr är inte dyrt.
Efter filmen blir det körslaget final,
Då måste man lägga på Tv 4:as kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela