verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Örat stör och vännerna besöka bör.

Publicerad 2009-01-24 20:05:45 i Allmänt,

Sist jag skrev hade jag problem med mitt öra,
Nu är det över 2 veckor sedan och jag kan fortfarande inte höra.
Dom i Gällivare sa att jag hade vatten bakom trumhinnan när dom gjorde en kontroll,
Hur kan man få vatten där? jag fattar noll!

Dom gjorde iallafall ett hål i trumhinnan så att vattnet skulle komma ut,
Det gjorde så jävla ont och det sved över hela nacken tillslut.
Jag fick iallafall åka hem sen,
Men var dock tvungen att komma tillbaka om två veckor igen.

Nu kan jag inte ens lyssna på musik som jag har så kär,
Det brusar i mitt öra som att det bullerskada är.
Men men, man får ju se vad som händer,
Lyckan kanske vänder?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag hemma hos mor och far,
Lämnat tillbaka bilen som jag lånat har.
Just nu har jag ingenting att göra överhuvutaget,
Men snart börjar Körslaget!=)

Synd bara att Wells åkte ut förra gången,
Han var ju klart bäst på körsången.
Fast röstar man inte så ska man inte klaga!
Det är precis som med Politikens saga.

Jag har umgåtts med Sara och David idag.
Magen blev fylld med välbehag,
Komplimanger, Grönt te och Mat,
Gustavsberg och rörstrand fat.


Kommentarer

Postat av: anto

Publicerad 2009-01-25 23:40:43

Hah! det är ju mycket roligare att läsa när det rimmar. Här är en blogg som är intressant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela