verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

i vecka semester i lightversion

Publicerad 2009-03-09 16:59:23 i Allmänt,

Måndag kändes underbar,
Eftersom att jag en ledig vecka har.
Skulle köra skoter men vädret tillät det ej,
Så jag vilade istället upp mig.

Tisdag var vädret bättre en aning,
Vi tog skotern och for ut på spaning.
Rogers skoter hade lite tjorv,
Men huvudsaken var ju att vi fick grilla korv.

Onsdag for vi till Luleå för att hämta Felicia och för att shoppa,
Vi var även på Leos lekland så barnen fick klättra och hoppa.
Felicia hade haft en riktig fest när hon varit hos Mia,
Att hon skulle vara trött kunde man ju sia.

Torsdag var jag uppbokad ett ganska bra tag.

Trots att det var min födelsedag.

Årsmöte i korpis med facket,

Umgicks med kompisar för att höra snacket.


På fredag var det då dags att  ordna till fest,

GI tårtan var nog inte den som smakade mest.

Smörgåstårta och annat gott,

Presenter som jag av släkten och vänner fått.


Lördag åkte vi till min hemby,
Vi skulle med skoter kolla aareajokis vy.
Vi tittade sedan på Melodifestivalen på kvällen!
Ugglas var verkligen den stora skrällen!!!!

På söndagen började paniken spira,
Måndag morgon är det jobb nu ska jag "fira".
Sista dagen av min semester var lugn som få,
Avslutade min ledighet med att på bio med Sara och Danne gå.


 

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-03-16 18:21:22

Hehe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela