verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

dålig uppdatering=) sorry...

Publicerad 2009-05-21 16:27:25 i Allmänt,

Jag vet att jag uppdaterat min blogg för allt för länge sen.
Men Ibland kan latheten ta över en.
Fast lat har jag väl inte varit,
Det är bara så att jag på så många uppdrag farit.

En annan grej som kan vara en orsak till,
Är att när man bor i en by så har man inte allt man vill.
Internet hackar fram och det tar jätte lång tid,
Borde begrava vårat modem så den får vila i frid.

Hela våren har gått och skotersäsongen är ett minne blott,
Nu är det bara att vänta på alla mygg och knott.
Sommaren närmar sig med väldig fart,
Snart har löven slagit ut klart.

En liten söt hundvalp har anlänt till vårt hus,
Jävligt jobbig när den gör en massa bus.
Inomhus den kissar och skiter,
Springer efter mina fötter och biter.

1:a maj var det arbetarpub på Logen,
Är inte nuförtiden spriten så trogen,
Men denna kväll fick jag offra mig för laget,
Dagen efter fick jag ta emot det stora slaget.

Jag han röka en cigg innan det brakade och trappan inte höll,
Vänsterbenet mellan 2 plankor föll.
Jag kände ingenting förän nästa da´,
Runt knäet det helt blå/lila va´.

Jag har haft uppdrag hit och uppdrag dit,
Bara alla styrelsemöten har varit ett enda slit.
Det är bara att stå ut till semestern för då får jag "vila".
Nu måste jag jobba, måste kila!


Kommentarer

Postat av: Dejv

Publicerad 2009-05-23 20:17:34

HEEELT FANTASTISKT UNDERBART ÄR ATT BARA SITTA....

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-05-26 14:13:51

HELT fantastiskt att du uppdaterat!!!

Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

Publicerad 2011-02-28 14:07:31

HEJSAN! jag tänkte bara tipsa om två stycken pågående tävlingar på bloggen just nu där du bara behöver gilla facebooksidor för att delta i;



en valfri ear cuff från josign.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-en-valfri-ear-cuff-fran-jo.html#comment



caroline winberg's resekitt;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-ett-resekitt.html#comment



hoppas att någon utav tävlingarna föll dig i smaken. PUSS & KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela