verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Min bil

Publicerad 2010-03-29 18:55:38 i Allmänt,

Jag förstår mig inte på bilar ett skvätt,
Okej att min bil läcker vatten och olja samt inte håller tätt.
Jag är trots allt jävligt dålig på att dessa fylla på,
Det är ett under att motorn ej rasat och slutat gå.

Fläkten fungerar inte på alla steg,
Om man ska köra med mina däck så får man inte vara feg.
Mitt vänstra framhjul sinar på luft,
Att ha klarat sig på 0,5kg luft till Kiruna tur och retur är lite tufft.

Min bil är vit och unik med sina 80-90 tals dekaler men varför finns det inte fler?:p
Man borde ju av denna "high sport" modell ha tillverkat mer:D
Okej den är ful, måste nog med någon kunnig snacka.
Jag vill att någon hjälper mig att min bil svart lacka.

Bilen är mitt hem och skräpet bara ökar och blir mer,
Fast om man är lat så är det är bara att slänga det i bagaget så ingen ser.
Börjar jag inte sköta min bil så kommer den nog att gå upp i rök,
Önskar att "Pimp my ride" skulle göra ett besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela