verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Andreas Och Carola

Publicerad 2013-12-05 00:43:00 i Allmänt,

Jag vet att det var längesen,
men här är jag nu igen.
Vill berätta om en god kamrat,
som var och åt en bit mat.

Allt hände på "Friends by BO",
en spännande kväll må ni tro.
Carola är både toastmaster och artist,
då kommer tillfället då hon ska avsluta till sist.

Hon sjunger "sanna vänner" och går till ett bord,
och Andreas har "fickorna fulla med matjord".
Carola sätter sig ner och låter Andreas sjunga,
Och han får hela lokalen att gunga!

Utan att jag ska behöva skönmåla,
så chockade han totalt både publiken och Carola.
En perfekt sång av Andreas den magnifike,
Ett Hallelujamoment utav dess like!

Carola och Andreas pratades vid efteråt,
hon frågade om han spelat in någon låt.
Att hon tror att han är proffessionell är en bekräftelse om nåt!                                                                      

Även en signerad skiva han i julklapp av Carola fått:)

Kvällen bjöd på en och annan champangeskål,
för att fira att han fått träffa och sjunga med sin idol.
Efter att ha fått vara med om ett av de bästa veckosluten,
Så väntadeen tidningsrecension i toppklass bakom knuten.

Andreas Är helt klart en av de bästa sångare jag vet,
I lilla Pajala är det dock ingen hemlighet.
Han framkallar alltid en och annan glädjetår,
till och med min mamma har han som ringsignal på sin telefon!


: Länk till framförandet


:Länk till tidningsrecension

Kommentarer

Postat av: Andreas Jakopsohn

Publicerad 2013-12-05 01:01:37

Men GUUUUD vilken snygg brutta och kille! hahah =)

Svar: Joo-..värsta hottingar:)
Veronica (Verro)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela