verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

hejsan svejsan

Publicerad 2013-12-07 21:06:54 i

När jag kom hem idag så  möttes jag av en butter min,
Turbo har tydligen bökat igen som ett vildsvin.
Nu hade han vält hela våran julgran,
Får väl tyvärr flytta upp den till övre plan.
 
Det tar på krafterna att vara på språng, 
Kom hem halv elva och somnade på en gång. 
Nu snackar vi lågtryck!
vaknade klockan halv fem med ett ryck.
 
Lagade tacos trots att jag kände mig lat,
Ett stycke syster hade bjudit in sig själv på mat.
Trevligt och gott  men nu måste däcken på volvon spinna, 
För att jag tillbaka till  jobbet ska hinna. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Andreas Jakopsohn

Publicerad 2013-12-12 14:27:11

JAG VILL HA TACOS !

Svar: Ät:)
Veronica (Verro)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela