verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Mitt Rim

Publicerad 2013-12-06 08:45:00 i Allmänt,

Hej,Jag är med i en rimtävling på ICA hemmas sida,
och skulle bli jätteglad om ni detta kunde sprida.
Vinner jag själva produkten som jag har rimmat på,
så kan jag vidare i tävlingen gå.

Då har jag chansen att vinna värdecheck på resor för 50 tusen,
det skulle vara en julklapp som gjorde susen.
Så snälla ni rösta på mitt rim från både eran dator och mobil,
länken finns också på min Facebookprofil.

Börja nu med att eran tanke verkställa,
Rösta på mig nu SNÄLLA! :)
Länken finns även här nedan,
om ni inte hunnit rösta redan ;)

 

 

Klicka och Rösta på mitt tävlingsrim, gärna från både dator och mobil! :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela