verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Trötter, glader, butter och kanske nåt annat också idag:)

Publicerad 2013-12-05 22:18:15 i privat,

Hej, idag har jag sovit ut kan jag lungt medge,
har slumrat till och från till klockan tre.
Lagat middag och bara latat mig,
äre inte skönt så säg ;)
 
När jag steg upp så hade lilla Turbo härjat som fan,
Både glitter och kulor var borta från våran julgran!
Inte många hela kulor kvar,
Ni kan ju gissa hur glad jag var!
 
Sedan har jag agerat frisör,
på att klippa hår är jag sannerligen amatör.
Inte min favoritsyssla precis,
men någon måste göra det när det är kris.
 
Var med i en tävling igår när man skulle rimma på en grej,
trots bra placering i bästa rimmen så gick ej gårdagens vinst till mig.
Skam den som ger sig tänkte jag,
så ni får gärna rösta på mitt nya rim här på någon dag:)
 
 
Detta är Turbo :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Andreas Jakopsohn

Publicerad 2013-12-05 22:21:29

Haha... Jag hade blivit galen om hunden hade slitit runt på mina julsaker =)

Svar: Det var aningen väntat då han fortfarande är valp.. men alltså han hade massakerat hälften av kulorna.. jag var så jävla förbannat:)
Veronica (Verro)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela