verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

1 år idag :)

Publicerad 2013-02-17 11:20:45 i

Dom nervösa dagarna har varit flera,
eftersom jag har budat på tradera.
Igår gick första auktionen ut,
och nån budade över mig just innan auktionen var slut!
 
Neeeeej! Vilken skandal,
besvikelsen var total!
Biljetterna gick upp i rök,
Parkettplats på Mello får tyvärr av någon annan besök!
 
Man ska inte hänga läpp utan le,
det positiva i livet är mycket mer värt att se.
Som idag tex så är det någonting som allting klår,
Idag har jag nämligen varit rökfri i 1 år!
 
Varit en social passiv rökare och sniffat lite rök förstås,
men jag har själv inte tagit ett endaste bloss!
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sluta röka,
Jag lovar det skadar aldrig att försöka!!
 
Sluta röka tips kan du få av mig,
gör dig av med nikotinberoendet annars skiter det sig.
Alltså undvik snus och alla andra nikotinpreparat,
det är inte lätt men man kan inte få allting serverat på ett silverfat!
 
Har man inte något hemma så vill man ha,
och har man något hemma så behöver man inte ta.
Jag lurade min hjärna och satte i frysen ett oöppnat ciggpack,
den ligger fortfarande i vårt nedersta frysfack!

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2013-02-17 11:51:24

Grattis :) vad duktig du är

Svar: Tack:)
Veronica (Verro)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela