verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Dagen idag

Publicerad 2013-02-04 22:11:03 i Allmänt,

En tanke nu när denna dag snart är till ända,
varför måste det alltid någonting hända?
Man måste väl få ha tråkigt ibland,
eller måste vårt schema alltid vara fullspäckat i detta land?
 
Att ta vara på dagen det är givet,
just nu har jag många spännande intriger i livet.
Hemlighetsmakeri och familjer i kris,
jag pratar om serien Tre Kronor naturligtvis.
 
Igår till brunch blev det min goda och fantasifulla maträtt,
Ägg som var stekta lite lätt!
Till middag blev det kött som var perfekt rosa/rött,
Och hela dagen idag har jag levt på endast en massa kött!
 
Jag börjar känna mig lite trött och svag,
kan ju dock bero på att jag jobbat större delen av denna dag.
Imorgon är jag ledig ta me fan!
Oj vad jag ska ha tråkigt hela dan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela