verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Glad:)

Publicerad 2013-02-18 19:01:01 i Allmänt,

Igår hittade jag 4 biljetter på rad till Melodifestivalen i Friends arena,
perfekt så vi slipper sitta alena.
Fick klartecken att biljetterna var paxade till mig,
skönt att det löste sig!
 
Tanken att boka resan färdigt blev aktuell,
så idag bokade jag och Linda hotell.
Förhoppningsvis är säljaren skötsam,
Tågbiljetterna får vänta tills biljetterna kommit fram.
 
Betalat via paysongaranti så det känns ändå bra,
fan vad kul vi ska ha!!
Träffa mina vänner från Tornedalen,
samt att få gå på Melodifestivalen finalen!!
 
Snart ska vi åka till Östersund och hälsa på och samtidigt göra lite nytta,
vi ska nämligen hjälpa syrran med familj att flytta.
Men än är det elva dagar kvar,
innan vi på resa far.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela