verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Kusiner och familj

Publicerad 2013-02-09 17:41:16 i Allmänt,

Igår fick jag höra att kusin Joanna hade kommit hit från stan,
Det var kul att träffa henne och Andreas nu på dan.
Vi var en sväng på Cafe Nova,
och roligt hade vi det vill jag lova.
 
Idag har jag fått testa min karaktär,
Felicia skulle ha lösgodis från byns konsum affär,
Så det blev morötter till mig och sen en godispåse att fylla,
Hade lovat att även hämta mat åt henne från Sibylla. 
 
Jag lyckades stå emot frestelsernas inre rop,
Jag knuffade ut dom ur min hjärna och grävde ner dom i en grop. 
Till Camilla och gratta henne en sväng,
sedan vidare till mor och far för att ha familjehäng.
 
Emma ringde mig idag och jag saknar henne så!!
bättre vän kan man inte få.
Nåväl, till middag idag blir det vitkålslåda,
och efter det ska jag Vampire Diaries skåda.
 
Ikväll är det Melodifestival och jag ska givetvis titta,
önskar jag i publiken hade fått sitta.
Pudelfrillan är tydligen tillbaka iår,
för nu ska syrran krulla mammas hår,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela