verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Nystart

Publicerad 2013-02-02 13:24:18 i Allmänt,

Idag är dagen,
då jag inte bara ska bli smalare om magen.
Ska försöka att skriva mera,
Uppdateringarna ska bli flera.
 
LCHF, GI, och alla andra dieter,
Just nu är det Dukan den heter.
Ett försök att börja vara lite mer aktiv,
och leva ett hälsosammare liv.
 
Idag kommer jag sitta klistrad framför Melodifestivalen,
Vänta på den största skrällen som blir värsta skandalen.
Obligatoriskt att titta Mello hos mor och far,
om man ju inte giltig frånvaro som tex jobb har. 
 
Det snöar ute och drivorna växer bara mer och mer,
Det är nästan så jag inte ut från fönstret ser. 
Igår när jag vaknade och tittade ut på den frusna sjön,
WTF!? såg en ÄLG som gick där i snön!
 
Nästa inlägg kommer handla om sånt ni missat,
eftersom jag bloggen har dissat. 
Ha en trevlig Lördag kväll,
Och ställ inte till med allt för stor skräll!! :)

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2013-02-02 16:39:00

Äntligen! Som jag saknat detta!

Svar: vad roligt att höra:)
Veronica (Verro)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela