verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Äntligen!!

Publicerad 2013-03-01 09:21:24 i Allmänt,

Ända till 15 mars är jag fri,
bättre kan det inte bli.
Nu startar resan neråt landet,
knyta ihop familjebandet.
 
Till syrran med familj ÄNTLIGEN!
känns som att det var typ 1000 år sen!
en vecka med flytt, skoj, familjehäng i Östersund,
sen blir vi i ca 5 timmar SJ kund.
 
Möta upp Linda i största stan,
för att titta på en och annan "Munther banan".
två nätter på hotell, shopping och träffa vänner,
ni vet såna där från tornedalen som man känner.
 
Nu är allt packat och klart,
snart iväg med ilfart.
Gissar att det är jag som över 80 mil kör,
mamma kommer nog sova brevid som hon oftast gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela