verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

blandade känslor

Publicerad 2013-03-07 11:03:53 i

Igår åkte morsan och dom iväg norrut,
deras resa tog liksom slut.
Vi är tre tappra semesterfirare kvar,
men imon vi till Stockholm drar.
 
Måste reda ut ett litet fel som blivit.
Ett litet missförstånd i ett tidigare inlägg som jag skrivit,
Bara för att Martin fick kramp i röven påvägen hit,
så är det inte han utan jag som på parkeringen lagt en skit.
 
Idag ska jag förbereda Johannas försenade 30 års present,
måste säga att jag är påhittig och intelligent ;)
Måste även packa innan vi åker mot 08:ornas metropol,
så även allt som ska med hem sen till vårat gruvhål.
 
Igår kom vi lite senare in på en viss affär,
syrran med familj var redan där.
Det första vi stötte på gjorde mig så glad,
Sampe var så söt och satt där och läste ett reklamblad.
 
På lördag är dagen då det händer,
vi ska välja vilken låt som ska möta  Europas länder.
Jag hoppas att min önskan går in,
att den som vinner är Ulrik, Yohio eller Robin.
 
Snöstorm!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela