verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Födelsedag!!

Publicerad 2013-03-05 17:06:53 i Allmänt,

Åh vad skönt nu blev man helt plötsligt offieciellt klokare än igår,
idag fyller jag nämligen år.
Morgonen började med skön sång,
och det har och kommer att bli fest hela dagen lång.
 
Nu kanske ni tror att det är alkohol jag tar,
men här är Wasabi det starkaste vi har.
Sushi ikväll ska bli mycket gott,
och en tårta har jag av Felicia fått. 
 
Tror att pojkarna och moster kommer att bli i extas,
Ikväll blir det nämligen äkta barnkalas.
Man är inte äldre än vad man gör sig till,
men tyvärr så kan inte tiden stå still.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela