verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Hörnkissare och Värkande ben!

Publicerad 2013-03-08 21:57:21 i Allmänt,

Igår skulle jag byta blöja på mosters minsta sötnos,
dock sprang han sin kos.
innan jag visste ordet av,
så sprang han upp på övervåningen och pissade ett hav.
 
I morse var det uppstigning klockan fyra,
för att bilen mot tågstationen styra.
Linda och Anto väntade där vart tåget stanna,
sen till hotellet för att checka in och sedan vidare till Otto och Johanna.
 
Till Solna centrum blev vi någon minut sen,
men vi han iallafall se Ulrik Munther, Yohio och David Lindgren.
Så jävla Roligt att träffa David, Anto och Johanna igen,
känns som evigheter sen.
 
När vi gick i tunnelbanan idag så tittade jag åt sidan och prata,
då råkade jag in i en surkärring knata..
Jag bad om ursäkt och hon bara fräste "det menar du ändå inte!" Åt mig,
vafan! Då hade jag väl aldrig bett om ursäkt åt dig!
 
Nu ligger jag på hotellet och benen värker så,
känns som att jag inte orkar gå.
Det enda som gäller är Högläge för benen mina,
och övertröttheten gör så man inte kan sluta flina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela