verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Mörkt.

Publicerad 2013-03-14 21:33:45 i

Idag har jag bara i princip suttit här inne,
med datorn, telefonen och ett grymt slitet nattlinne.
klockan var väl sisådär fyra innan mjukisbyxorna åkte på,
en riktig mysdag som sänker min stressnivå.
 
Precis när jag skulle börja laga middagsmat,
så fungerar inte en enda elektrisk apparat.
Nä då har strömmen beslutat sig för att gå,
vad ska vi äta till middag då!?
 
Om det är strömlöst överallt,
så får man gå ut när det är minus 25 grader kallt.
Göra upp en eld och grilla finmiddagen,
då blir man iallafall mätt i magen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela