verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

Resan

Publicerad 2013-03-02 09:39:54 i Allmänt,

Resan neråt gick som smort,
med andra ord lagon fort.
En och annan incident han ju hända,
tex att Martin hade kramp i sin ända.
 
Ibland kan man få ett väldigt bakslag,
Men nöden har ingen lag!
Om man äter potatis som utsatts för fritering,
så kan det resultera att man måste skita på en parkering!!
 
Blev en lite kortare uppdatering denna gång,
för jag ska nämligen på språng.
Dags att börja bära grejer och hjälpa till att flytta,
så jag måste nu dra och göra lite nytta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela