verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

skumt

Publicerad 2013-03-19 17:57:17 i

Idag vaknade jag klockan noll sju förtiofem,
lite för tidigt för att bara tillbringa dagen i mitt hem.
Nåväl, när man för en gångs skull är uppe i tid,
så gjorde jag ett tidigt besök i huset brevid.
 
En kille från Sunda ringde för att kolla om jag behöver mera tvättmedel eller sådant,
han var tokrolig och jag måste säga att som säljare måste han vara briljant!
Nu behövde han ju inte sälja till mig eftersom mina medel inte är slut än,
men han skojjade och fortsatte babbla på hur länge som helst som om han skulle vara min vän.
 
Under början av dagen var det väldigt slött,
tittade på datorn och åt torrkött.
Nu luktar det gott eftersom jag har städat på nedre plan,
snackar om husets våning och inte om mitt könsorgan! :p
 
Igår kom min efterlängtade mobiltelefon i lite nyare format,
hen kommer nog bli en underbar kamrat.
Hen kommer komma ihåg saker åt mig som jag inte kommer ihåg på egen del,
Du kommer komplettera mig och göra mig hel.
 
Skämtade bara, jag är inte materialist,
brukar vara den som köper det nyaste SIST!
Äh, nog med svammel nu,
och börja laga mat som en äkta husfru.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela