verrok

Mina tankar, min blogg. Dock i lite roligare form.

En neutral klagan

Publicerad 2014-02-21 03:44:00 i

Idag på mitt kalas så fick jag en present,
en elgitarr som är ett ganska coolt instrument.
Men mina fingrar gör ont och jag suckar missnöjt,
jag vill egentligen spela tvärflöjt!
 
Tänk på ett land där man kan få vara precis den man är,
tänk på en stad med en leksaksaffär som har en fantastisk neutral atmosfär.
 
Här sitter jag och leker med en traktor så gul,
medan dom andra har jättekul!
Min syster hon har dockor i flera exemplar,
varför får inte jag leka småbarnsfar!?
 
Tänk på ett land där man kan få vara precis den man är,
tänk på en stad med en leksaksaffär som har en fantastisk neutral atmosfär.
 
Måste jag ha denna T-shirt för att den är blå?
är det för att det står Spindelmannen på?
Blått tycker jag inte om, det har jag insett,
jag tycker mycket bättre om violett.
 
Tänk på ett land där man kan få vara precis den man är,
tänk på en stad med en leksaksaffär som har en fantastisk neutral atmosfär.
 
 
Kolla in låten (denna text) som jag och David Forsberg skrivit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Veronica (Verro)

Bor i en liten by som heter Käymäjärvi, i Pajala kommun, Jobbar inom LSS. Tycker om att skriva i olika former, fast helst rim. Lever annars ett vanligt ganska tråkigt "Svensson"liv:)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela